25 maijs, 2009

Ņujorka, Londona… Rīga – iedvesmas pilsētas skrējienam!

Raksta Inga Sproģe - viena no Nordea Rīgas maratona dalībniecēm. Rīga, 11.novembra krastmala – vairāk nekā 9000 dalībnieku no 35 valstīm, gan jauni, gan veci izmēģināja savus spēkus Nordea Rīgas maratonā. Tagad, kad Nordea maratons ir aizvadīts un ir liels gandarījums par paveikto, noteikti ir jāatzīmē – enerģijas dzēriens Hiro, kurš deva man enerģiju, stiprinājis imūnsistēmu un veicinājis labāku pašsajūtu.

Gatavojoties Nordea Rīgas maratonam stiprināju savu imūnsistēmu ar Hiro dzērienu un nebiju tāda vienīgā. Iveta Pēkmane (arī Nordea maratona dalībniece) pozitīvi izsakās par Hiro enerģijas dzērienu: „Mani tas uzmundrina ik dienu, vienmēr esmu gatava darbam kā jaunam startam. Ikdienā es bieži saskaros ar paaugstināta stresa situācijām, tāpēc pēc darba relaksējos skrienot. Protams, man palīdz sagatavoties skrējienam Hiro, kurš satur NONI augļu biezeni. Mani iepriecina tas, ka Hiro nav pievienots ne cukurs, ne konservanti un krāsvielas.”

Es pati Nordea Rīgas maratonā piedalījos pirmo reizi. Taču skrējienam gatavojos savlaicīgi. Pieteicos jau pirms Ziemassvētkiem, lai iegūtu labu starta numuru. Gandrīz katru dienu skrēju un noskrienot kādus 3-4 kilometrus. Āgenskalna priedes, Māras dīķis bija mans skriešanas maršruts. Parasti cenšos skriet vienmērīgā tempā, paralēli šad un tad braucot arī ar riteni. Skrienu, lai uzturētu sevi labā fiziskā formā un relaksētos no nogurdinošas darba dienas. Taču jau kādu laiku vieglākus treniņus manus padara tas, ka varu atsvaidzināties ar enerģijas dzērienu Hiro. Pirms tam, kad vēl nebiju to iepazinusi, lietoju dažādus citus, taču neviens nedeva gaidīto rezultātu. Šobrīd, varu teikt atklāti, ka neviens enerģijas dzēriens vai atspirdzinošs kokteilis nedod tādu vieglu sajūtu, kā Hiro. Lietojot to, es atgūstu dabiskā veidā enerģiju un padaru daudz vairāk. Hiro ir augstākās kvalitātes produkts un es uzticos tam.

Tā nu sanāca, ka pirms Nordea Rīgas maratona nebiju kārtīgi izgulējusies un atguvusi spēkus, tādēļ pirms maratona no rīta ieturēju veselīgas brokastis. Auzu pārslu putru ar augļu jogurtu un pirms skrējiena palutināju sevi ar enerģijas dzērienu Hiro. Pēc skrējiena jūtos pozitīvi uzlādēta un ar necerēti lielu viegluma sajūtu – pilna enerģijas. Domāju, tas 50% apmērā bija atkarīgs no tā, ka biju lietojusi Hiro, kurš man palīdzēja uzturēt možumu un pozitīvu noskaņojumu.

Nordea Rīgas maratona 5 km distanci noskrēju 38 min – sportiskākie smaidīs, bet tas pagaidām ir mans pirmais mēģinājums un rekords vienlaikus. Es domāju, ka nākamajā gadā sasniegšu labāku rezultātu. Pateicoties Hiro un treniņiem esmu sasniegusi savus mazos mērķus un ar prieku, pozitīvu noskaņojumu ik dienu turpinu mērķēt aizvien augstāk.

Visā pasaulē ik gadu notiek tūkstošiem maratona skrējienu un šodien neviena pasaules metropole vairs nav iedomājama bez maratona. Tagad skriešana arī manā dzīvē un ikdienā ieņem svarīgu pozīciju. Pateicoties tai esmu iepazinusi labāk gan savu ķermeni, gan fizisko izturību. Man ir apņemšanās skriet vairāk un sasniegt augstākus rezultātus. Esmu pārliecināta, ka kopā ar Hiro to spēšu, iedvesmojoties no tādām pasaulē pazīstamām maratona skrējējām kā Pola Redklifa (Lielbritānija), kura 2003. gadā sasniedza pasaules rekordu Londonas maratonā. Vai viņa lieto Hiro – nezinu, bet es gan!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru